Reklamacje

Jak zgłosić reklamację?

Reklamacje przyjmujemy w formie ustnej, pisemnej bądź za pośrednictwem poczty lub formularza elektronicznego. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Reklamacje i zwroty przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 792 257 005 lub pisemnie na adres korespondencyjny:

Skiva
ul. Grunwaldzka 20a/3,
09-100 Płońsk,
serwis@skiva.pl

Czas rozpatrzenia reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie.

Zwrot pieniędzy

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu
w ciągu 14 dni.

Formy wysyłki

Kurier standard

Kurier paletowy

Copyright 2021, Skiva sp. z o.o. sp. k.
Polityka prywatności strony

Ta strona korzysta z ciasteczek więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close